Print Friendly and PDF

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Νηστίσιμη(τύπου)μαγιονέζα με πατάτα

Νηστίσιμες νοστιμιές,απ’ τα χεράκια σας!!!

DSC_0041

Υλικά
2 μέτριες πατάτες βρασμένες
ελαιόλαδο
κρύο νερό
2 κ.γ. μουστάρδα
χυμό λεμονιού
αλάτι
λευκό πιπέρι


Εκτέλεση
Πολτοποιούμε τις πατάτες όσο είναι ακόμη ζεστές και προσθέτουμε
τη μουστάρδα.
Ρίχνουμε λίγο λίγο το λάδι εναλλάξ με το νερό και το χυμό λεμονιού.
Αλατοπιπερώνουμε.
Προσθέτουμε λάδι και νερό τόσο όσο να φέρουμε το μείγμα στη ρευστότητα
που θέλουμε.

DSC_0001

Αν θέλουμε λεία υφή στη μαγιονέζα μας την περνάμε από το μούλτι.

DSC_0003

Φυλάσσουμε στο ψυγείο.

DSC_0045

Συνταγή από τη φίλη μου Άννα Μαρία.

4 σχόλια:

  1. ΧΘΕΣ ΕΨΑΧΝΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΜΗΛΟΠΙΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ! ΕΧΩ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ! ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΕΙΚ ΣΟΥ ΜΕ ΜΗΛΟ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙ'ΑΛΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες στη σελίδα μου.
      Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει οπτικά για την ώρα..
      Ελπίζω να απολαύσεις ό,τι δοκιμάσεις από εδώ.

      Καλά Μα...γυρέματα,
      Α.

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω..η συγκεκριμενη μαγιονεζα με πατατα ποσο καιρο μπορει να διατηρηθει στο ψυγειο;Και αν μπορει,πρεπει να ειναι σε αεροστεγες ταπερακι;Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλή μου.

      Εγώ τη συγκεκριμένη "μαγιονέζα"την έχω κρατήσει σε απλό βαζάκι μέχρι μία βδομάδα χωρίς να πάθει τίποτα!
      Για παραπάνω δεν ξέρω, πάντως σίγουρα ενα αεροστεγές δοχείο θα τη βοηθήσει αρκετά!!!

      Ελπίζω αν τη δοκιμάσεις να σου αρέσει...
      Καλή συνέχεια και θα περιμένω τα νέα σου...
      Φιλικά,
      Α.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...