Print Friendly and PDF

Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Γρήγορη τυρόπιτα

Μια από τις πιο παλιές συνταγές στα τεφτέρια μου,
σήμερα μετά από πολλά πολλά χρόνια,βρήκε ξανά το
δρόμο της για το τραπέζι μας.


DSC_0095

Υλικά
1 πακέτο φύλλα κρούστας
1/2 κούπας ελαιόλαδο ελαφρύ ή καλής ποιότητας σπορέλαιο
500 γρ. περίπου τυρί φέτα
4 αβγά ελαφρώς χτυπημένα
330 ml.σόδα (μεταλλικό κουτί)


Εκτέλεση
Ανοίγουμε μπροστά μας ένα ένα τα φύλλα  κρούστα και με ένα πινελάκι
τα λαδώνουμε ελαφρά.
Τρίβουμε με το χέρι μας αρκετό τυρί εδώ κι εκεί πάνω στο φύλλο.

DSC_0084

Σουρώνουμε και βάζουμε σε ταψί ελαφρά λαδωμένο.

DSC_0085

Κάνουμε το ίδιο και με τα υπόλοιπα φύλλα αραδιάζοντάς τα το ένα δίπλα στο άλλο.

DSC_0086

Περιχύνουμε με τα αβγά

DSC_0087

και τη σόδα.

DSC_0089

Ψήνουμε την πίτα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς C,
με αντιστάσεις πάνω κάτω,για περίπου 30-35 λεπτά ή μέχρι να πάρει
η πίτα μας στην επιφάνεια όμορφο ροδοκόκκινο χρώμα.

DSC_0092

Σερβίρουμε την πίτα ζεστή ή χλιαρή και πάντα φρεσκοψημένη.


DSC_0108

9 σχόλια:

  1. Μου έκανε έκπληξη η χρήση της σόδας, πραγματικά!
    Πρέπει να την κάνω τούτη την δοκιμή Αλεξάνδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι είμαι της εντύπωσης ότι τούτη τη συνταγή την ξέρει αρκετός κόσμος!

      Λές να κάνω λάθος;
      Ίσως.....
      Να τη δοκιμάσεις Πηνελόπη μου είναι το κάτι άλλο!!!

      Καλή τσικνοπέμπτη,
      Α.

      Διαγραφή
  2. Αλεξάνδρα ούτε κ εγω εχω ξαναδει αυτή την συνταγή! Μου φαίνεται ευκολη και νοστιμη! Μόλις τώρα την εφτιαξα και περιμένουμε να ψηθεί!

    Ευχαριστώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτη ειναι η πατσαβουροπιτα της μανουλας μου.Τελεια!!!
    Για καποιο λογο ριχναμε και ζαχαρη στο κομματι οταν ημασταν μικρα...Ευχαριστω που μου τη θυμισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα!
    Μπορώ να κάνω την ίδια συνταγή και να χρησιμοποιήσω χωριάτικο φύλλο? Δεν είμαι φανατικός οπαδός του φύλλου κρούστας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ματίνα,δεν εχω δοκιμάσει τη συνταγή με χωριάτικο φύλλο και σίγουρα δεν μπορώ να απαντήσω.
      Θέλω να πιστεύω όμως ότι δεν θα έχεις πρόβλημα.

      Αν τι δοκιμάσεις κάποια στιγμή γράψε μου εντυπώσεις..

      Καλή σου μέρα,
      Α.

      Διαγραφή
  5. Φοβερη!πανευκολη πολλη νοστιμη την κανω συνεχως απο τη μερα που την ανακαλυψα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα,
    την δοκίμασα σήμερα με τη διαφορά οτι πρόσθεσα :
    1. στη φέτα άνηθο και λίγο μοσχοκάρυδο
    2. στο λάδι τσιγάρισα πιπεριές και τις έριξα μετά πάνω στα τσαλακωμένα φύλλα

    Για να δούμε πως θα γίνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά έγινε εκπληκτική.
    Ο άνηθος και οι πιπεριές της πάνε τέλεια.
    Δοκιμάστε την οπωσδήποτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...